BOTA /

Makth në aeroportet e Europës, vonesa rekord dhe fluturime të anuluara. Po cilat janë arsyet?

Shkaktarët kryesorë janë moti i keq dhe mungesa e stafit, por sipas asaj që analizohet nga Corriere della Sera , udhëtarët do të jenë viktimë e një kombinimi faktorësh që kanë të bëjnë edhe me luftën në Ukrainë dhe planifikimin e gabuar të linjave ajrore.

Shkruar nga B.SH

Makth në aeroportet e Europës, vonesa rekord dhe fluturime të

Mijëra fluturime të anuluara, dhjetëra mijëra nisje të vonuara me orë apo ditë.

Gjatë fundjavës së kaluar, miliona udhëtarë nëpër Evropë përjetuan komplikime të ngjashme.

Është vetëm episodi i fundit i një situate që ka nisur të ndërlikohet prej disa vitesh dhe që javën e kaluar pati vonesa të rritura me 153% krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit 2023 .

Shkaktarët kryesorë janë moti i keq dhe mungesa e stafit, por sipas asaj që analizohet nga Corriere della Sera , udhëtarët do të jenë viktimë e një kombinimi faktorësh që kanë të bëjnë edhe me luftën në Ukrainë dhe planifikimin e gabuar të linjave ajrore.

Gjysma e fluturimeve të anuluara në mbarë botën gjatë fundjavës ishin në Evropë .

Vetëm më 28 qershor, rreth 600 udhëtime u anuluan dhe për 8,000 udhëtime të tjera pati vonesa.

Në aeroportet angleze dhe spanjolle, nisjet u vonuan me më shumë se tre orë.

Edhe të hënën, më 1 korrik, rreth 70% e avionëve u nisën vonë  në Amsterdam, Frankfurt, Paris (Charles de Gaulle), Londër (Heathrow dhe Gatwick), Madrid dhe Barcelonë.

Disa kompanive u është dashur të  akomodojnë pilotët ose klientët në hotele , në varësi të vendeve të lira në dispozicion.

Këtyre shpenzimeve, kompanitë do të duhet të shtojnë kompensim dhe rimbursime prej miliona eurosh për udhëtarët.

Kjo është arsyeja pse, ndërsa avionët mbetën të palëvizshëm,  në vend të kësaj u ngritën akuza dhe kërcënime të ndërsjella për çështje gjyqësore midis linjave ajrore, kompanive të menaxhimit të aeroportit, kompanive të trajtimit (shërbimet tokësore të aeroportit) dhe kontrollorëve të trafikut ajror.

Moti i keq detyron avionët të marrin rrugë alternative dhe krijon trafik, por gishti drejtohet edhe nga aeroportet, kullat e kontrollit dhe kompanitë, mbi të gjitha për mungesën e personelit .

Aeroportet kanë gjithashtu përgjegjësi.

Ata përpiqen të sigurojnë sa më shumë nisje të jetë e mundur pa pasur mjaftueshëm mbajtës në tokë: kjo zgjat në mënyrë të konsiderueshme të gjitha procedurat e trajtimit të bagazheve .

Së fundi, fluturimet ndikohen nga një tkurrje e zonave të mbifluturueshme për shkak të luftës në Ukrainë .

Korridoret janë të bllokuara dhe më i prekur është qielli i Hungarisë, Kroacisë dhe Sllovenisë, ku janë shënuar edhe vonesat më të mëdha ditët e fundit.

Poll