Microsoft ka lëshuar një përditësim pas blackout që përfshiu gjithë botën.
Ai thotë se ndërprerja e shërbimit filloi pas mesnate dhe se shërbimet e saj janë duke u përditësuar ndërkohë që vazhdojnë të ndërmarrin veprime lehtësuese.
“Shërbimet tona janë ende duke parë përmirësime të vazhdueshme, ndërkohë që ne vazhdojmë të ndërmarrim veprime lehtësuese. Ne ende presim që përdoruesit të vazhdojnë të shohin lehtësim gradual ndërsa ne vazhdojmë të zbusim problemin." thuhej në deklaratën e Microsoft.
Koordinatori Kombëtar i Sigurisë Kibernetike – i cili këshillon qeverinë australiane për politikën kibernetike – informoi përdoruesit se ndërprerja nuk ishte për shkak të një hakimi.
Ai tha: “Nuk ka asnjë informacion që sugjeron se është një incident i sigurisë kibernetike.
"Informacioni ynë aktual është ky ndërprerje që lidhet me një problem teknik me një platformë softuerike të palëve të treta të punësuar nga kompanitë e prekura."







