EKONOMI & MJEDIS /

Pagë 5.000 euro, por pa të ardhme: Alarm për një nga profesionet më të kërkuara në Evropë

Shoferët e kamionëve në Evropë po dalin në pension masivisht dhe të rinjtë nuk duket se janë të gatshëm t'i zëvendësojnë ata. Kriza në sektorin e transportit rrugor kërcënon jetën tonë të përditshme dhe ekonominë tonë.

Shkruar nga Versus

Pagë 5.000 euro, por pa të ardhme: Alarm për një nga

Sektori i transportit rrugor në nivel evropian është në një pikë kritike. Pavarësisht rritjeve të ndjeshme të pagave në vitet e fundit, dalja masive në pension e shoferëve po shkakton probleme serioze. Të dhënat e fundit tregojnë se ka mbi 3.6 milionë vende të lira pune për shoferë profesionistë në Evropë, një numër që vazhdon të rritet që nga viti 2022.

Mosha mesatare e shoferëve është tashmë e lartë: 48 vjeç në Gjermani, 47 në Francë dhe 50 në Spanjë, me 70% të shoferëve spanjollë mbi 50 vjeç. Shkurt, në pak më shumë se një dekadë, dhjetëra mijëra shoferë do të dalin në pension, duke lënë boshllëqe të mëdha që as stimujt financiarë duket se nuk mund t'i mbushin.

Situata tashmë po ndihet nga kompanitë e logjistikës: rrugët po vonohen, kostot operative po rriten dhe aftësia për t'iu përgjigjur rritjes së kërkesës po minohet. Një zëdhënës i Shoqatës Evropiane të Transportit Rrugor paralajmëron: "Po përballemi me një problem që nuk lidhet vetëm me punën, por edhe me vetë funksionimin e ekonomisë evropiane."

Pagë 5.000 euro, por pa të ardhme: Alarm për një nga

Paradoksi i pagave të larta
Pavarësisht problemit, shoferët e kamionëve janë sot një nga profesionet teknike më të paguara në Evropë. Në Gjermani , pagat për transportin ndërkombëtar arrijnë në 4,000 euro neto në muaj, në Holandë dhe Belgjikë ato kalojnë 3,500 euro, ndërsa në Skandinavi arrijnë deri në 5,000 euro . Në Spanjë , pagat janë më të ulëta, rreth 1,600 euro neto, por mund të arrijnë në 3,000 euro bruto me përvojë ose udhëtime jashtë vendit.

E megjithatë, paratë nuk janë të mjaftueshme. Turnet e gjata të punës, jeta në rrugë, mungesa e zonave të duhura për pushim dhe vlerësimi i ulët shoqëror i profesionit mbeten pengesa për të rinjtë. “ Ngarja e një kamioni nuk është më sinonim i pagave të ulëta, por ajo prapëseprapë përfshin sakrifica”, thotë një shofer me përvojë për NewsAuto.

Përballë këtij boshllëku, disa vende po shqyrtojnë tërheqjen e shoferëve nga vendet e treta, kryesisht nga Azia dhe Amerika Latine. Megjithatë, kjo strategji sjell sfida: ligjore, kulturore dhe logjistike, të cilat nuk do të zgjidhen brenda natës.

Pagë 5.000 euro, por pa të ardhme: Alarm për një nga

Ekspertët këmbëngulin se një zgjidhje e qëndrueshme kërkon një strategji të koordinuar evropiane. Një kombinim i stimujve ekonomikë, kushteve të përmirësuara të punës dhe një fushate ndërgjegjësimi për të rinjtë konsiderohet thelbësor. " Nëse nuk veprojmë tani, mund të shohim një kolaps në sektorin e logjistikës deri në vitin 2030", paralajmërojnë ata.

Pagë 5.000 euro, por pa të ardhme: Alarm për një nga

Prandaj, Evropa po përballet me një “bombë me sahat”: pa shoferë të rinj që të marrin drejtimin, transporti dhe jeta e përditshme që mbështetet në të rrezikojnë “ngrirjen”. Dhe ndërsa paratë duken joshëse, profesioni kërkon sakrifica dhe përkushtim që pak të rinj sot janë të gatshëm t’i ofrojnë.

 

Poll