MAGAZINË /

Hollywood: Si mbulohen skandalet apo shkatërrohen karriera - Grindjet e aktorëve të njohur dhe të panjohur - Çfarë është astroturfing

Konsulentët strategjikë të marrëdhënieve me publikun i bashkohen gjithashtu luftës - Ata kultivojnë thashetheme, ndajnë materiale në mediat sociale dhe mediat tradicionale - Grindja e Lively kundër Baldoni - Nga Tom Hardy te Sarah Jessica Parker dhe Vin Diesel

Shkruar nga Versus

Hollywood: Si mbulohen skandalet apo shkatërrohen karriera - Grindjet e

Skandalet, polemikat dhe betejat e fshehta të PR nuk janë asgjë e re për Hollywood-in . Megjithatë, mënyra se si industria mbulon krizat dhe riformëson imazhin e emrave të saj të mëdhenj po ndryshon vazhdimisht, pasi mediat sociale prishin ekuilibrat e vjetër.

Konflikti i fundit mes aktorëve Blake Lively  dhe Justin Baldoni,  që çoi në padi nga të dyja palët dhe polemika publike, solli në pah mekanizmin e fuqishëm të menaxhimit të krizave që funksionon në prapaskenë në Hollywood.

Lively akuzoi Baldonin dhe të tjerët për një fushatë shpifjeje kundër saj pasi ajo u ankua për ngacmime seksuale të supozuara në xhirime. Baldoni, ndërkohë, ka akuzuar Lively-n, bashkëshortin e saj Ryan Reynolds dhe publicistin e tyre për një fushatë shpifjeje kundër tij dhe pretendon se ai u përpoq të merrte kontrollin e filmit. Të dyja palët mohojnë të gjitha akuzat.

Hollywood: Si mbulohen skandalet apo shkatërrohen karriera - Grindjet e

Siç raporton BBC në artikullin e saj të gjerë, me strategët e PR si Melissa Nathan – e njohur për punën e saj me Johnny Depp dhe Drake – dhe ish-drejtues të CIA-s të përfshirë në menaxhimin e krizave, rasti zbulon forcat e padukshme që formojnë imazhin publik të yjeve.

Përfaqësuesit ligjorë të Lively morën mesazhe të shumta mes publicistit të Baldonit, Jennifer Abel, dhe ekipit të krizës që ai kishte punësuar, të udhëhequr nga Nathan, i cili dyshohet se i dërgoi Abelit mesazhin: "Ti e di që ne mund të varrosim këdo".

Lively tani thuhet se ka punësuar ish-zëvendës shefin e stafit të CIA-s, Nick Shapiro, për ta këshilluar mbi strategjinë e saj të komunikimit ligjor.

Nga epoka e yjeve klasike deri te betejat moderne të PR-së, grindjet mes yjeve të Hollivudit nuk janë asgjë e re. Grindja historike midis Joan Crawford dhe Bette Davis në vitet 1930 dhe 1940 ishte një spektakël publik.

“Ajo është e rreme, por mendoj se kjo është ajo që i pëlqen publikut...” Kjo është linja që aktorja Joan Crawford thuhet të ketë thënë për yllin e filmit Bette Davis.

Grindjet mes tyre u bënë publike në vitet 1930 dhe 40: "Bette është një e mbijetuar... Ajo mbijetoi vetë," tha gjithashtu Crawford. Marrëdhënia e tyre e stuhishme ishte aq famëkeqe sa në vitin 2017 u shndërrua në një serial televiziv fitues të çmimit Emmy, Feud.

Hollywood: Si mbulohen skandalet apo shkatërrohen karriera - Grindjet e
Joan Crawford dhe Bette Davis

Sot, megjithatë, polemika të ngjashme rrallë e shohin dritën e diellit, falë mekanizmave të mirë-orkestruar të kontrollit të medias.

Megjithatë, me mediat sociale që u lejojnë fansave akses të drejtpërdrejtë te yjet, marrëdhëniet me publikun dhe menaxhimi i krizave janë bërë më komplekse. Ekspertët pranojnë se metodat tradicionale të mbulimit – përmes informacionit ekskluziv në gazeta ose revista – janë zëvendësuar nga strategji dixhitale më të sofistikuara, siç është përhapja e dezinformimit të synuar.

“Në çdo set, ka zënka, marrëdhënie... ndodhin të gjitha llojet e gjërave”, shpjegon Richard Rushfield, themelues dhe kolumnist për gazetën e Hollivudit, The Ankler. “Hollywood-i është një botë plot me njerëz shumë të rrëmujshëm që mblidhen së bashku për këto projekte gjigante, ku ata shpejt formojnë ekipe për të bërë këto gjëra dhe më pas shpërndahen menjëherë më pas.

Nga Tom Hardy te Sarah Jessica Parker

Pak polemika kanë dalë në dritë vitet e fundit - dhe ato që kanë dalë, janë zgjedhur thjesht sepse janë kaq të rralla.

Aktori Dwayne Johnson zbuloi "një ndryshim thelbësor në filozofi rreth mënyrës se si i qasemi krijimit të filmave dhe bashkëpunimit" me bashkëpunëtorin e tij të Fast & Furious Vin Diesel në një intervistë të vitit 2018.

Hollywood: Si mbulohen skandalet apo shkatërrohen karriera - Grindjet e

Drejtuesit e një filmi tjetër aksion, Mad Max: Fury Road, Charlize Theron dhe Tom Hardy, thuhet se filmuan shumë nga skenat e tyre veçmas.

Dhe më pas ishin tensionet e supozuara mes Kim Cattrall dhe Sarah Jessica Parker, e cila luajti bashkë në Sex and the City, e cila zgjati për gjashtë vjet. Në vitin 2018, pasi Parker shprehu ngushëllime për vdekjen e vëllait të Cattrall, ajo u përgjigj në rrjetet sociale, duke e quajtur Parker një "hipokrite" dhe duke thënë: "Ti nuk je familja ime. "Ti nuk je shoqja ime."

Hollywood: Si mbulohen skandalet apo shkatërrohen karriera - Grindjet e

Por në prapaskenë, qindra luftime të tjera nuk do ta shohin kurrë dritën e ditës.

"Disa nga veprat më të mira të një gazetari mund të mos shihen kurrë," thotë Daniel Bee, një gazetar me bazë në Los Anxhelos, sepse ai ndaloi "diçka që ishte e gabuar, ose riformuloi diçka në një tregim tjetër, ose e drejtoi dritën në një drejtim tjetër".

"Gjërat më interesante që kam bërë ndonjëherë si publicist janë ato që askush nuk do t'i dijë kurrë," tha ai.

Sekretet e strategjisë moderne të PR-së

Sipas ekspertëve të medias, marrëdhëniet e sotme publike të Hollivudit përfshijnë:

Astroturfing : Krijimi i tendencave të rreme në mediat sociale nëpërmjet llogarive false ose "ndjekësve" të paguar që promovojnë narrativa dhe thashetheme specifike.

Rrjedhjet dhe ndryshimi i axhendës: Zbulime të synuara që mjegullojnë pamjen e vërtetë të një krize dhe fokusojnë debatin publik diku tjetër.

Dezinformim i synuar: Përdorimi i robotëve ose burimeve anonime për të përhapur tregime të shtrembëruara në mediat sociale.

Kontrolli i mbulimit të shtypit: Kompanitë e mëdha të filmit ushtrojnë ndikim nëpërmjet fuqisë reklamuese që kanë në media.

Fuqia e makinës së PR të Hollivudit demonstrohet nga fakti se shumica e kritikave rrallë arrijnë te publiku. Siç thonë profesionistët e fushës, "disa nga lëvizjet më efektive të marrëdhënieve me publikun janë ato për të cilat askush nuk mëson kurrë".

Ekosistemi i Hollivudit

Ajo që është e qartë, megjithatë, është se, me studiot që ofrojnë disa botime me të ardhura të konsiderueshme nga reklamat, si dhe ofrojnë talent për ngjarje dhe kopertina të veçanta, zbulimet shpesh shfaqen diku tjetër në media.

“Kur [skandalet] dalin në dritë, ato zakonisht vijnë nga vende jashtë Hollivudit”, tha z. Rushfield. “Historia e Harvey Weinstein u ekspozua nga New York Times dhe New Yorker”.

Ishte New York Times që raportoi për herë të parë ankesën ligjore të Lively në dhjetor. "Është një nga vendet e pakta që mund ta përballojë këtë, dhe më pas të gjithë të tjerët u futën në veprim, në mënyrë që askush të mos e vinte kokën në zjarr."

Baldoni ngriti një padi prej 250 milionë dollarësh kundër New York Times në dhjetor, megjithëse një gjykatës federal tha këtë javë se ajo mund të hidhet poshtë.

Edhe kur mediat më të mëdha publikojnë lajme rreth polemikave të Hollivudit, dominimi në rritje i mediave sociale do të thotë që historitë mund të mos kenë të njëjtin shtrirje që kishin dikur.

Doreen St. Felix, një shkrimtare e cila më parë ishte redaktore në buletinin e Lena Dunham, shkroi kohët e fundit në The New Yorker se historitë e ngacmimeve dhe abuzimeve, për shembull, tani marrin një "pritje të ftohtë, cinike dhe të rraskapitur" - kjo, më pak se një dekadë pasi u shfaq lëvizja MeToo.

Ai vazhdoi duke argumentuar se: “Lloji i raportimit #MeToo i fundit të viteve 2010 nuk mund të lulëzojë në internetin e sotëm të paqëndrueshëm. Informacioni është dezinformatë dhe anasjelltas. “Viktimat janë autorë dhe autorët janë viktima”.

Ndonjëherë, megjithatë, mënyra më e mirë për gazetarët për të parandaluar përforcimin e historive është të anashkalojnë krejtësisht mediat sociale kur reagojnë ndaj një skandali.

z. Rushfield thekson se shumë pak nga zbulimet në shtypin argëtues dalin sepse dikush "zbuloi" diçka. "Pothuajse gjithçka që lexoni ekziston sepse dikush e vendosi atje - dikush diktoi një histori."

Sfidat e reja dhe e ardhmja e imazhit të yllit

Siç thekson ekspertja Carla Speight, "një cicërim i gabuar ose një koment i keqformuar mund të shkatërrojë karrierën". Në të njëjtën kohë, zbulimet e bëra përmes mediave të pavarura ose hetimeve si ato të New York Times dhe New Yorker për Harvey Weinstein tregojnë se një ndërprerje e plotë e PR nuk është më e mundur.

Përplasja mes Lively-t dhe Baldonit mund të jetë një përjashtim nga rregulli, por konfirmon se, kur një skandal del jashtë kontrollit, Hollivudi bën përpjekje të mëdha për të formuar imazhin publik të të përfshirëve. Dhe duket se beteja e tregimit nuk do të përfundojë së shpejti./Versus.al

 

Tags:

hollivud

Poll