A keni dashur gjithmonë një çantë Birkin por çmimi i kripur nuk u lejon të realizoni dëshirën?
Nuk ka problem, lufta lufta tregtare që ka shpërthyer mes SHBA-së dhe Kinës mund ta bëjë ëndrrën tuaj realitet. Sepse luftërat tregtare mund të kenë humbje, por krijojnë edhe mundësi.
Një nga kartat më të forta që kinezët kanë aktualisht në duart e tyre është fakti se ata zotërojnë 80% të prodhimit botëror të mallrave luksoze. Gucci, Hermes, Dior, Chanel, Ferragamo, Ralph Lauren, Tom Ford, Jimmy Choo dhe kompani të tjera të panumërta prodhojnë gjithçka, nga rrobat tek çanta dhe aksesorët tërësisht në Kinë dhe më pas i dërgojnë në Francë ose Itali, vetëm për të shtuar logot.
Tani, për shkak se të gjitha këto marka rrezikojnë të humbasin tregun amerikan me taksat 145% dhe sepse u shkon në mendje CEO-ve të zhvendosin një pjesë ose të gjithë prodhimin e tyre jashtë Kinës , Pekini po i paralajmëron ata se kushdo që e zhvendos prodhimin e tyre jashtë do t'i shohë produktet e tyre të shiten drejtpërdrejt nga të njëjtët prodhues kinezë që i bëjnë ato, me çmime poshtëruese.
Kështu, prodhuesit kinezë janë futur në TikTok dhe po postojnë video që zbulojnë, nga njëra anë, super fitimet e kompanive që shesin produkte luksoze, por nga ana tjetër, sa të varur janë nga prodhimi kinez dhe krahu i lirë i punës për të prodhuar produktet e tyre. Ata inkurajojnë njerëzit që të blejnë produktet direkt prej tyre.
Kinezët në videot e tyre tregojnë se të gjitha produktet luksoze prodhohen me 1/10 dhe 1/20 të çmimit që shiten në butikët europianë dhe amerikanë.
Çantat Hermes Birkin kushtojnë 1,400 dollarë për t'u bërë dhe shiten nga 38,000 deri në 2 milion dollarë në Paris.
Nike, Adidas dhe Puma prodhojnë atlete për 10 dollarë një palë në Kinë dhe i shesin për 150 dollarë në Amerikë. Michael Kors, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Ford, Jimmy Choo janë gjithashtu në listën 1 deri në 20.
Kryeministri kinez Li Qiang i paraqiti më 4 prill Këshillit Shtetëror të Kinës një sërë masash në përgjigje të tarifave të reja të Donald Trump mbi importet kineze. Ndër masat që ai prezantoi, që shqetësoi veçanërisht industrinë amerikane të mallrave luksoze është masa që ai thotë se bën të mundur tani që kompanitë kineze të kopjojnë markat dhe patentat amerikane.
Ky njoftim i dha fund më shumë se pesë viteve përparim në luftën kundër falsifikimit në Kinë.
Vendi, i përballur me kritika të përsëritura nga Shtetet e Bashkuara dhe kompanitë e mëdha të huaja, vitet e fundit kishte zgjeruar ndjeshëm arsenalin e tij ligjor për të mbrojtur më mirë pronësinë intelektuale.
Kthesa e mprehtë e Kinës ka bërë që gjigantët amerikanë të luksit si Ralph Lauren , Tom Ford, Calvin Klein, Coach (Tapestry), Jimmy Choo (Capri) dhe The Roë, të cilët janë veçanërisht viktima të falsifikimit, të frikësohen se do të ketë një rritje të shtrirjes së falsifikimit të markave të tyre në tregun kinez. Markat e bukurisë, si Estée Lauder, e cila zotëron markën luksoze La Mer, janë gjithashtu të prekura.
Frika është edhe më e fortë duke pasur parasysh se Kina, së cilës shumica e këtyre markave ia kanë dhënë pjesën më të madhe të prodhimit të tyre, "tani ka aftësinë të prodhojë sasi të mëdha produktesh imituese nga të njëjtat fabrika dhe me të njëjtat materiale që prodhojnë origjinalet, veçanërisht në sektorin e modës".
Në një video të publikuar në TikTok, një prodhues kinez tregoi koston e saktë të secilit komponent të çantës së lakmuar Birkin dhe shpjegoi se sa lirë kushtojnë, komponentët.
Nga materiali te lëkura dhe fijet, çanta kushton vetëm pak më shumë se 1000 dollarë për t'u bërë - edhe pse Hermes i shet ato për 10,000 deri në 2 milion dollarë.
"Produktet kozmetike të Dior prodhohen në të vërtetë nga Thai Ho Group, i cili është gjithashtu furnizuesi pas Lancome dhe L'Oréal...", shtoi ai.
Në një video tjetër, një grua tha se markat e luksit do ta urrenin për zbulimin e sekretit pas furnitorëve të tyre.
Vetëm 5 dollarë për kozmetikën Chanel
Në një video të ngjashme që zbulon se si prodhohen kozmetika Chanel, një tjetër përdoruese kineze e TikTok zbuloi faktin se prodhuesve në vendin e saj u kushton vetëm 5 dollarë për t'i bërë ato dhe se logoja luksoze thjesht u shtohet produkteve në Francë.
Ajo gjithashtu shpjegoi se kjo është thjesht "shpëlarje truri" sepse shumica e konsumatorëve do të mendonin se marka luksoze do të ishte më e lirë nëse do të thoshte "made in China" mbi të./Versus.al








