Gati, nisu, rrëshqit! Shoferët e tramvajit nga e gjithë bota u mblodhën këtë të shtunë, më 13 shtator, në Vjenë të Austrisë, për Kampionatin e parë Botëror të Shoferëve të Tramvajit. Njëzet e pesë ekipe, secila e përbërë nga një çift meshkujsh dhe femrash, garuan para një turme entuziaste, në gara gjigante boulingu... duke përdorur tramvajet e tyre.
Gara u organizua nga sistemi i transportit publik të Vjenës, Wiener Linien, për të festuar 160-vjetorin "shumë të veçantë" të transportit publik në qytet, tha Elias Natmessnig, një zëdhënës i autoritetit. "Për të shënuar këtë rast, vendosëm të organizojmë një kampionat botëror" në vend të kampionatit evropian që mbahet çdo vit. Rio de Janeiro, Hong Kongu, Orani, Melburni dhe Kievi u përfaqësuan të gjitha, megjithëse Evropa përbënte pjesën më të madhe të kontingjentit. Rreth 50.000 vizitorë pritej të merrnin pjesë në këtë ngjarje, e cila u transmetua drejtpërdrejt edhe në internet.
Tifozë nga e gjithë Evropa
Gara përbëhet nga tetë teste të hartuara për të vlerësuar aftësinë e shoferëve për të manovruar me saktësi automjetet e tyre të rënda, të cilat peshojnë 30 ose 42 ton në varësi të modelit. Aftësia për të frenuar ose përshpejtuar pa probleme është një kriter kryesor. Publiku pati mundësinë të dëshmonte një garë boulingu me tramvaj, në të cilën automjeti duhet të shtyjë një top gjigant për të rrëzuar gjilpëra të fryra, dhe një garë për curling, në të cilën një rimorkio e shtyrë me delikatesë duhet të ndalet në një vendndodhje të saktë. Të premten, shoferët u njohën me kontrollet e tramvajeve vjeneze të përdorura për garën, duke përfshirë testimin e përshpejtimit dhe frenimit.
Richard Gerebenics, një entuziast 33-vjeçar i transportit publik, vendosi të udhëtonte nga Budapesti për të "mbështetur" ekipin e qytetit të tij, kampionët në fuqi të Evropës. Andrey Georgiev, i cili erdhi nga Sofja, vlerëson faktin që "njerëzit mund të festojnë objekte të përditshme si tramvajet".
Një anëtare e ekipit të Budapestit, Krisztina Schneider, 36 vjeç, u ndje e frustruar pas garës së curlingut, "më e vështira" sipas saj. "Mendova se shpejtësia ime do të ishte e mjaftueshme, por në fund, nuk ishte", analizoi ajo. Pilotja është nën presion sepse, me tre trofe (2012, 2016, 2024) në njëmbëdhjetë edicionet e para, hungarezët janë deri tani në krye të listës, përpara Parisit dhe dy fitoreve të tij. Në vitin 2024 në Frankfurt, Budapesti fitoi përpara Brukselit dhe Krakovit.
Për dyshen e Rio de Janeiros, Lisamar Rodrigues da Silva dhe Rogerio Oliveira do Nascimento Filho, fituesit do të jenë ata që arrijnë të "qëndrojnë të përqendruar" deri në fund. Dy shokët e ekipit, të cilët "u stërvitën shumë në Rio de Janeiro ", thanë se ishin të bindur se do të shkëlqenin para turmës vjeneze.







