
Një video e shpërndarë këtë javë nga fushata e Harris në platformë, e vendosur në këngën e yllit të popit Chappell Roan "Feminomenon", e paraqet atë në kontrast të plotë me ish-presidentin Donald Trump, nga vetë titulli. Ajo tashmë ka mbledhur më shumë se 35 milionë shikime.
Kënga "Feminomenon" një fjalë e krijuar nga Roan që ndërthur "femërore" dhe "fenomen" siguroi shpejt vëmendjen e brezit të TikTok, shumë prej të cilëve janë votues të mundshëm.
Ndërsa Roan ende nuk ka mbështetur një kandidat në garën për Shtëpinë e Bardhë, nxitja e fansave të saj përmes muzikës së saj mund të shpërblejë për fushatën e Harris.
Tani, me Harrisin si kandidaten e demokratëve, të famshëm që hezitonin të mbështesnin publikisht Bidenin, kanë dalë me forcë të plotë për të mbështetur Harrisin. Dhe asnjë klasë e famshme nuk do të jetë më e rëndësishme për fushatën e saj sesa superyjet që mund të mbledhin të rinjtë amerikanë për të dalë dhe për të votuar.
Fushata e Harris tashmë ka marrë mbështetje të hershme nga yjet e rinj me ndikim të madh të popit, duke përfshirë Ariana Grande, e cila është një nga njerëzit më të ndjekur në planet me 378 milionë ndjekës në Instagram; Demi Lovato, e cila ka 155 milionë ndjekës në Instagram; Kesha dhe Charli XCX, e cila i kushtoi Harris më shumë vëmendje se çdo fushatë që mund të ëndërronte ndonjëherë me postimin e saj, i cili u përqafua shpejt nga ekipi i zëvendëspresidentes në platformat e tyre të mediave sociale.
Harris nuk është e vetmja kandidate presidenciale që po përdor TikTok si një strategji kyçe të fushatës. Ndërsa faqja e Harris në TikTok ka 1.4 milion ndjekës, Trump, i cili iu bashkua TikTok në qershor , mblodhi 3 milion ndjekës në ditën e tij të parë në platformën e mediave sociale. Tani ai krenohet me 9.1 milionë ndjekës. Megjithatë, me shumë më pak ndjekës, Harris, e cila ka 18.5 milionë pëlqime në faqen e saj në TikTok, ka angazhim më të lartë se Trump, i cili ka 22.6 milionë pëlqime me ndjekësit e tij shumë më të mëdhenj.
/ Versus.al








