POLITIKË /

Qindra mijëra dollarë, sa para shpenzuan deputetët shqiptarë në rrjete sociale për zgjedhjet e 11 Majit

Ndërkohë, Agron Shehaj dhe partia e tij “Mundësia” renditen të dytët për nga shpenzimet me 39,014 dollarë, por pavarësisht investimit, partia arriti të marrë vetëm dy mandate.

Shkruar nga Versus

Qindra mijëra dollarë, sa para shpenzuan deputetët shqiptarë

Ndërsa zgjedhjet parlamentare të 11 majit kanë përfunduar, një tjetër aspekt i fushatës po tërheq vëmendjen e publikut dhe analistëve: shpenzimet për publicitet online. Sipas të dhënave të publikuara nga platforma e transparencës së Meta, partitë politike dhe kandidatët shqiptarë kanë shpenzuar në total 167,069 dollarë për reklamë në Facebook gjatë periudhës elektorale.

Në krye të listës qëndron Partia Demokratike, e cila ka investuar 43,873 dollarë, më shumë se çdo subjekt tjetër. Megjithatë, kjo fushatë dixhitale nuk u përkthye në një fitore elektorale për PD-në, e cila arriti të siguronte rreth 500 mijë vota, duke përfaqësuar vetëm 50 mandate në Parlament – një prej rezultateve më të dobëta në historinë e saj.

Ndërkohë, Agron Shehaj dhe partia e tij “Mundësia” renditen të dytët për nga shpenzimet me 39,014 dollarë, por pavarësisht investimit, partia arriti të marrë vetëm dy mandate.

Në listën e 10 më të shpenzuarve për reklamë online përfshihen edhe kandidatë të veçantë si:
Grigels Muçollari me 13,811 dollarë, pa arritur të fitojë një vend në Kuvend,
Jorida Tabaku, tashmë deputete, me 10,957 dollarë,
• Belind Këlliçi me 8,736 dollarë të investuara.

Nga radhët e Partisë Socialiste, edhe pse në përgjithësi më e përmbajtur në reklama dixhitale, dy kandidatë bien në sy:
Vullnet Sinaj me 9,278 dollarë,
Pëllumb Seferi me 9,086 dollarë. /Versus.al/

Poll