Sumeet Sabharwal, kapiteni i fluturimit AI 171 të Air India që u rrëzua menjëherë pas ngritjes nga aeroporti i Ahmedabadit me destinacion Londrën, ishte një pilot me shumë vite përvojë dhe një karrierë të shkëlqyer në aviacion.
Sumeet Sabharwal, kapiteni i fluturimit AI 171 të Air India që u rrëzua menjëherë pas ngritjes nga aeroporti i Ahmedabadit me destinacion Londrën, ishte një pilot me shumë vite përvojë dhe një karrierë të shkëlqyer në aviacion.
Capt. Sumeet Sabharwal had logged over 8,200 hours, flying giants like the 777 and 787. A true Boeing man. To issue a Mayday barely a minute after takeoff shows calm, courage, and unmatched skill. He didn’t go down without a fight.
— Bipin Kumar Singh (@BipinAndSingh) June 12, 2025
Rest in peace, legend. #AhmedabadPlaneCrash pic.twitter.com/Wc5CtQgsRO
Sipas informacionit të dhënë deri tani nga kompania dhe autoritetet rregullatore, Sabharwal kishte regjistruar mbi 8,200 orë fluturimi, kryesisht në avionin Boeing 787 Dreamliner — i njëjti model që u përfshi në aksident. Ai mbante rolin e Kapitenit të Trajnimit të Linjës, duke qenë përgjegjës për trajnimin e pilotëve të rinj të kompanisë. Ishte i njohur për përkushtimin e tij ndaj sigurisë dhe për respektimin rigoroz të protokolleve operative.
Fluturimi i fundit
Avioni u ngrit në orën 13:39 sipas kohës lokale, me 242 pasagjerë dhe anëtarë të ekuipazhit në bord. Vetëm pak sekonda pas ngritjes, Kapiteni Sabharwal transmetoi sinjalin ndërkombëtar të emergjencës “MAYDAY”, duke treguar për një defekt të papritur dhe kritik.
Ky ishte komunikimi i fundit nga kabina e pilotit përpara se avioni të zhdukej nga radari, për të përfunduar më pas në një zonë të banuar disa kilometra larg qytetit.
Reagimet e para
Kolegët në Air India e përshkruajnë Kapiten Sabharwal si një profesionist metodik, të qetë dhe të përqendruar maksimalisht te siguria. “Nëse kishte dikush që dinte si të reagonte në një situatë të tillë, ai ishte Sumeet,” tha një drejtues i lartë në kompani.
Bashkëpiloti i fluturimit, Clive Kundar, kishte vetëm 1,100 orë kohë fluturimi dhe ishte në trajnim nën drejtimin e Kapitenit Sabharwal.
Hetimi në vazhdim
Autoriteti Indian i Aviacionit Civil (DGCA), në bashkëpunim me Bordin për Hetimin e Aksidenteve Ajrore (AAIB), ka nisur tashmë një hetim të plotë. Analiza e kutive të zeza pritet të hedhë dritë mbi momentet e fundit të fluturimit dhe sjelljen teknike të avionit nga ngritja deri në rrëzim.
Pavarësisht përfundimit tragjik, gjithçka tregon se Kapiten Sabharwal veproi menjëherë dhe sipas protokollit — duke transmetuar sinjalin e rrezikut dhe duke u përpjekur të rimarrë kontrollin e avionit.
Tragjedia njerëzore pas teknologjisë
Humbja e një piloti me kaq përvojë ka nxitur pyetje të reja mbi gjendjen teknike të avionit. Boeing 787 konsiderohet si një model i besueshëm, dhe fluturimi dukej se po zhvillohej normalisht deri në momentin e krizës.







