
Dizajneri i modës Camilo Morales ka ripërtërirë gjithçka, nga thasët e plastikës për blerje deri te mbetjet e pëlhurës, duke i kthyer ato në çanta, veshje dhe aksesorë.
Lënda e parë e tij e fundit janë reklamat politike vinyl për kandidatët në zgjedhjet lokale, shtetërore dhe federale të Meksikës, të cilat u zhvilluan të dielën.
Ndër fituesit ishte Claudia Sheinbaum, ish-kryetarja e bashkisë së qytetit të Meksikës, e cila do të jetë presidentja e parë grua e vendit.
Vitin e fundit, Morales ka hequr pankartat e kudogjendura, duke marrë gërshërë dhe duke i qepur në çanta, të cilat ai i shet për nga 100 pesos (5,44 dollarë) dhe 600 pesos (32,63 dollarë).
"Ky sezon zgjedhor ishte qesharak," tha Morales. "Ata filluan (të ngjisnin reklama) kaq shpejt."
Çantat më të lira të Morales, të shitura nën etiketën e tij Rere, përdorin sfondin krejt të bardhë të shumicës së reklamave. Më e shtrenjta është një kolazh i syve me hije të rëndë të Clara Brugada, kandidatja e partisë në pushtet që do të jetë kryebashkiakjae e ardhshme i Mexico City
"Unë bëra shaka se ato praktikisht ‘po rriteshin në pemë’," tha Morales. "Natën unë hiqja një reklamë dhe të nesërmen një tjetër ishte tashmë atje për të zënë vendin e saj."
Sipas ligjit zgjedhor, partitë politike kanë katër ditë kohë pas përfundimit të zgjedhjeve për të hequr reklamat e tyre dhe punëtorët po i hiqnin ato këtë javë.
Vetëm në Mexico City, rreth 10,000 tonë plehra u prodhuan nga publiciteti politik këtë sezon, sipas Juan Manuel Nunez, një profesor në Universitetin Iberoamerican.
Pankartat kanë logot që i shënojnë si të riciklueshme, por nuk ishte e qartë se sa prej tyre po ricikloheshin.
"Edhe pse promovohen si miqësore me mjedisin, këto banderola zakonisht bëhen nga PVC, të cilit mund të duhen qindra vjet për t'u prishur," tha Nunez.
Përpjekje të tjera për të gjetur përdorime të reja për reklamat përfshinin një përdorues të TikTok, i cili u bë viral për shndërrimin e tyre në shtretër qensh dhe migrantësh që jetonin në tenda. Versus