I ankoruar fort në pasurinë e tij të vlerësuar prej 140 miliardë dollarësh, bashkëthemeluesi i Google, Sergey Brin, mund ta kishte zgjatur pafundësisht pensionin e artë që filloi në vitin 2019. Por jo. Thirrja e revolucionit ishte shumë e fortë për të.
Brin tronditi botën e teknologjisë kur prishi një konferencë të organizuar nga CEO i Google DeepMind, Demis Hassabis, në mesin e majit, duke thënë: "Të gjithë shkencëtarët e kompjuterave që aktualisht janë në pension duhet të kthehen në punë. Revolucioni i ardhshëm do të jetë shumë më emocionues nga një këndvështrim shkencor sesa revolucioni i internetit ose celularëve."
Askush nuk e vë në dyshim ekspertizën e Sergey Brin në algoritme. Dhe ajo që ai po thotë, në thelb, është se po numërojmë ditët derisa inteligjenca e parë artificiale e përgjithshme, me nofkën AGI në anglisht, të lançohet në internet, dhe Google ta ketë riemëruar atë në AI universale.
"Mendoj se ajo që mungon janë algoritmet e mira, në vend të përparimeve në informatikë, të cilat do të jenë më pak të nevojshme", thotë ai.
Me fjalë të tjera, mekanikat, serverat, procesorët nervorë - gjithçka që do të fuqizojë inteligjencën artificiale të së nesërmes - ne tashmë i kemi. E tëra që mungon është kodi.
Siç pritej, Brin beson se Google, nëpërmjet degës së saj të specializuar DeepMind, të blerë në vitin 2014, do të lançojë IGA-në e parë.
Sepse, më shumë se të gjitha arritjet e premtuara nga kjo teknologji e re, është premtimi i dominimit të tregut që po nxit një garë të tërbuar midis gjigantëve të teknologjisë në të gjithë planetin. Është madje edhe gjeopolitike: Shtetet e Bashkuara, Evropa dhe Kina shohin potencial strategjik, nëse jo tërësisht ushtarak, në teknologjinë e re.
Ky rivalitet ndërkombëtar është ajo që e motivoi Alphabet, kompaninë mëmë të Google, të ndryshonte qasjen e saj në fillim të këtij viti dhe të investonte në kërkime mbi aplikimet ushtarake për inteligjencën e saj artificiale. "Ne nuk duam t'ua lëmë të gjithë hapësirën aktorëve të paligjshëm", shpjegoi më pas CEO i saj, Sundar Pichai.
Përparimet e fundit të Kinës po shqetësojnë kompanitë amerikane të teknologjisë. DeepSeek i Kinës ka demonstruar se mund të krijohet inteligjencë artificiale që konsumon dhjetëra herë më pak energji sesa ato të zhvilluara nga Shtetet e Bashkuara dhe Evropa.
Reagimi i tyre: Revolucioni i madh i ardhshëm i inteligjencës artificiale do të jetë amerikan, ose nuk do të ndodhë fare. Do ta shohim.
Çfarë është një IGA?
Por së pari, çfarë është një inteligjencë artificiale? Drejtori ekzekutiv i DeepMind, Demis Hassabis, shpjegon se është një inteligjencë artificiale e aftë të arsyetojë si një njeri "me kapacitetin e saj të plotë njohës". Shumëzuar me çdo fushë ekspertize që mund të mendoni.

''Mund të bëhesh ekspert vetëm në një numër të vogël fushash. Jo në inteligjencën artificiale.'' Demis Hassabis, Drejtor Ekzekutiv i Google DeepMin
OpenAI dhe Microsoft kanë shkuar më tej në përkufizimin e tyre të IA-së. Madje e kanë përcaktuar atë në mënyrë sasiore: një sistem IA i aftë të gjenerojë fitime të përsëritura prej 100 miliardë dollarësh amerikanë. Për ta, qëllimi i IA-së nuk do të jetë ta bëjë botën një vend më të mirë ose të rrisë njohuritë njerëzore.
IGA ose do të jetë fitimprurëse ose jo. Kaq. Dhe ne jemi dakord: në sytë e kompanive të mëdha, një inteligjencë artificiale e aftë të arsyetojë në të gjitha rrethanat si njeriu më i zgjuar në dhomë jo vetëm që do ta ndihmojë atë njeri. Ajo do ta zëvendësojë atë.
Trashëgimia e videolojërave
DeepMind beson se hapi i parë drejt inteligjencës artificiale po hidhet këto ditë me mbërritjen e inteligjencës artificiale agjentike. Këto janë aplikacione të inteligjencës artificiale që kryejnë një detyrë të tërë në emër të përdoruesit.
Është frymëzuar nga videolojërat. Këta agjentë do të jenë me ne kudo, jo vetëm para një ekrani.
''Ata do të na këshillojnë, pastaj do të na ndihmojnë dhe më pas do të animojnë robotë që do të bëjnë gjëra për ne.'' Demis Hassabis, Drejtor Ekzekutiv i Google DeepMind''
Këta agjentë do të kenë çfarëdo superfuqie që përdoruesit e tyre zgjedhin t'u japin. Magjia e tyre ndodh kur ata kanë qasje në çdo informacion personal të imagjinueshëm: email-e, kalendar, libër adresash, historik udhëtimesh, anëtarë të familjes, situatë financiare, preferenca të konsumatorëve dhe argëtimit dhe më shumë.
Shkathtësia e tyre do të dhjetëfishohet nga qasja e tyre në të gjitha kanalet dixhitale që përdorim çdo ditë: telefon, email, mesazhe me tekst, video, etj. Do t'ju duhet vetëm t'i tregoni agjentit tuaj të inteligjencës artificiale se ëndërroni një tas me misër dhe ai do të porosisë dhe do të paguajë për ju, paraprakisht, në mënyrë që vakti të dorëzohet aty ku do të jeni në atë moment, për numrin e mysafirëve të nevojshëm, tasin më të mirë të mundshëm me misër.
Ndoshta do të shtojë edhe një tjetër, për t'ia dhënë fëmijës tuaj më të vogël që do ta merrni pas shkollës.
E tëra çfarë do të kesh bërë është t’i pëshpëritësh në vesh: “Ah! Sa i mirë do të ishte një sallatë sot!”/Marrë nga media franceze LaPresse







