MAGAZINË /

Çokollatë Dubai / Nepsi e një gruaje shtatzënë çoi në krijimin e ëmbëlsirës më virale të vitit

Një grua shtatzënë kishte një mall të fortë për ëmbëlsirat tradicionale - Rezultati ishte një ëmbëlsirë me çokollatë që tani ka përfshirë TikTok dhe po mbush raftet e supermarketeve në Evropë

Shkruar nga Versus

Çokollatë Dubai / Nepsi e një gruaje shtatzënë

Gjithçka filloi nga një ndjenjë malli. Gjatë shtatzënisë së saj në 2021, Sarah Hamouda, një britaniko-egjiptiane që jeton në Dubai, dëshironte shijet e fëmijërisë së saj - tahini, fëstëk dhe kadaifi krokant. Nga kjo dëshirë, lindi një ide, e cila u shndërrua shpejt në një fenomen gastronomik global: një "desert bar" çokollate me zemër orientale dhe një estetikë perëndimore. Ose, e thënë ndryshe "çokollata Dubai".

Në vitin 2022, së bashku me bashkëshortin e saj Yezen Alani, ata themeluan FIX Chocolatier, me synimin për të ndërthurur rrënjët e tyre. “Ne krijuam një produkt të frymëzuar nga kulturat tona, pasi jemi rritur në Britaninë e Madhe, por jetojmë në Dubai për dhjetë vjet,” thotë Alani.

Çokollatë Dubai / Nepsi e një gruaje shtatzënë

Çokollata, e cili përfshin mbushje me çokollatë qumështi, fëstëk dhe tahini dhe fije krokante kadaifi, nuk gjendet në dyqane. Shitet vetëm përmes një aplikacioni dërgimi, në kohë specifike dhe në sasi të kufizuar - një strategji që përforcon mitin e ekskluzivitetit. Kushton 15 paund dhe shitet për pak minuta.

Siç raporton BBC , suksesi i saj komercial është kryesisht për shkak të platformës TikTok. Videoja e influencueses Maria Vehera ku ajo provoi produktin u bë virale me gati 7 milionë pëlqime. Pamja e saj dalluese – me spërkatje të ndezura portokalli dhe jeshile në çokollatë – dhe tekstura e saj krokante e bëjnë atë ideale për mediat sociale.

Çokollatë Dubai / Nepsi e një gruaje shtatzënë

"Çmenduria" e çokollatës së Dubait , siç quhet tani, u përhap me shpejtësi jashtë Emiratet e Bashkuara Arabe. Supermarketet në Britani – duke përfshirë ëaitrose, Lidl dhe Morrisons – ofrojnë versionet e tyre, me disa zinxhirë që vendosin kufij blerjesh. Lindt lançoi lokalin e vet për 10 paund, ndërsa Lidl e shet për 4.99.

Sidoqoftë, krijuesit e origjinalit paralajmërojnë: imitimet ndryshojnë ndjeshëm në shije dhe cilësi. Shiriti FIX është pothuajse dy herë më i trashë, duhet të mbahet në frigorifer dhe ka një afat të kufizuar, si shumica e ëmbëlsirave të freskëta. “Na lëndon imitimi.” Njerëzit mendojnë se e kanë provuar produktin tonë, por kanë shijuar diçka krejtësisht ndryshe”, thotë Alani.

 
 
 
 
 
Vieë this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FIX Dessert Chocolatier (@fixdessertchocolatier)

Poll
Më poshtë do të gjeni dhe kandidatët e Partisë Socialiste dhe Partisë Demokratike për të gjitha qarqet: