
Producenti dhe regjisori i njohur spanjoll Pedro Almovodar ka fituar çmimin e parë ‘Luani i Artë’ të shtunën (7 shtator), në Festivalin e Filmit në Venecia, edicioni 81, nga juria e kryesuar nga Isabelle Huppert, për filmin më të mirë.
'The Room Next Door' është filmi, i cili i dha atij çmimin e parë në finalen e Festivalit, çmim të cilin ia mes lotësh ia kushtoi familjes së tij.
Filmi që i bëri të gjithë të qanin dhe që mori shumë duartrokitje flet për historinë e një gruaje të sëmurë dhe rrugëtimin e saj rreth vdekjes, por pa lënë mënjanë edhe mesazhet e të jetuarit.
Në Itali, 'The Room Next Door' do të shfaqet në kinema më 5 dhjetor me titullin 'La stanza nuova'.

Italia shënon gjithashtu një fitore prestigjioze.
Luani i Argjendtë - Çmimi i Madh i Jurisë me Vermiglio nga Maura Delpero
Një fitore që vjen si befasi, jo sepse filmi nuk u pëlqye, përkundrazi, kritikat ishin të shkëlqyera, por sepse në parashikime qarkullonin tituj me emra dhe produksione më të mëdha.
'Vermiglio' i shkëlqyer është një film i vendosur në malet e akullta të 'Val di Sole' gjatë Luftës së Dytë Botërore, një histori e vajzave që rriten, mes varfërisë dhe fateve të ndërprera.

'The Brutalist' nga Brady Corbet, një film me vlerësim të lartë në prag të ceremonisë, fiton Luanin e Argjendtë për regjisorin më të mirë me historinë e arkitektit hebre të luajtur nga Adrien Brody , i cili, pasi kishte emigruar nga Hungaria në Shtetet e Bashkuara në 1947, jeton në varfëri deri sa merr një kontratë që do të ndryshojë jetën e tij.

Kupa Volpi për aktorin më të mirë çuditërisht nuk shkoi për Adrien Brody, të preferuarin sipas parashikimeve, por për Vincent Lindon për interpretimin e babait të pikëlluar nga djali i tij, i cili fillon t'i bashkohet grupeve të ekstremit të djathtë në** Jouer avec le feu ** nga Delphine dhe Muriel Coulin.
Aktorja më e mirë është Nicole Kidman si menaxherja sadomazohiste e 'Babygirl', e cila megjithatë mungonte në ceremoni për shkak të vdekjes së nënës së saj. Aktori më i mirë në zhvillim, çmimi Mastroianni, është Paul Kircher, me rolin e djalit nga periferia në 'Leurs enfants après eux'.
Ndërkohë që nuk kishte asnjë çmim për 'Queer' nga Luca Guadagnino, i cili u vlerësua shumë nga kritika e huaj, as për 'Joker, Folie à Deux', titulli më i pritur i Festivalit, as për Angelina Jolie dhe Maria Callas.
Të gjitha çmimet e fituara:
Luani i Artë për filmin më të mirë
The Room Next Door nga Pedro Almodovar
Çmimi i madh i jurisë
Vermiglio nga Maura Delpero
Luani i Argjendtë për Regjisorin më të Mirë
The Brutalist nga Brady Corbet
Çmimi special i jurisë
Prill nga Dea Kulumbegashvili
Skenari më i mirë
Murilo Hauser dhe Heitor Lorega për I'm still here/Ainda esou aqui nga Walter Salles
Volpi Cup për performancën më të mirë femërore
Nicole Kidman për Babygirl
Volpi Cup për performancën më të mirë mashkullore
Vincent Lindon për Jouer avec le feu
Çmimi Marcello Mastroianni (aktor në zhvillim)
Paul Kircher për Leurs enfants après eux
Filmi më i mirë në seksionin Orizzonti
Viti i Ri që nuk erdhi nga Bogdan Muresanu
Regjisori më i mirë Orizzonti
Sarah Friedland për Familiar Touch
Çmimi special i jurisë Orizzonti
Një nga ato ditë kur Hemme vdes nga Murat Fıratoğlu
Performanca më e mirë femërore në seksionin Horizons
Kathleen Chalfant për Familiar Touch
Interpretimi më i mirë mashkullor i seksionit Orizzonti
Francesco Gheghi për Familia
Skenari më i mirë në seksionin Orizzonti
Happy Holidays nga Scandar Copti
Filmi më i mirë i shkurtër Orizzonti
Who Loves the Sun nga Arshia Shakiba
Çmimi Lion of the Future për veprën më të mirë të parë Luigi De Laurentiis
Familiar Touch nga Sarah Friedland
Filmi më i mirë Orizzonti Extra, çmimi i spektatorëve Armani Beauty
The Witness nga Nader Saeivar
Dokumentari më i mirë mbi kinemanë e Venecias Classics
Chain Reactions nga Alexandre O. Philippe
Restaurimi më i mirë Venecia Classics
Ecce Bombo nga Nanni Moretti
Grand Prix Venice Immersive
Ito Meikyu nga Boris Labbé
Çmimi Special i Jurisë Venecia Immersive
Oto's Planet nga Gwenael François/ Versus.al







