
Në librin Vitet '90, Pamela Hanson mblodhi materiale nga arkivat e saj personale dhe dokumentoi punën e saj në dekadën që përcaktoi rrugën e saj në fotografinë e modës.
Në dallim nga imazhet mahnitëse të modës që dominonin revistat, fotografitë e Pamela Hanson kapin kontaktin personal dhe intimitetin që ajo kishte me modelet e saja.
Duke e filluar karrierën e saj në Paris në vitet 1980, ajo jetoi me modele dhe njohu nga afër mënyrën e tyre të të menduarit, aspiratat dhe jetën e tyre të përditshme, aftësi që rezultuan të paçmueshme në karrierën e saj dhe kontribuuan në stilin e fotografisë së saj, ndërsa u zhvillua në një nga të paktat fotografe femra aktive në këtë fushë në atë kohë.
Takimi që përcaktoi rrugën e saj
Edhe pse studioi histori arti dhe fillimisht ëndërronte të bëhej kuratore muzeu, jeta e çoi diku tjetër. Ajo punoi në një galeri në Boston, e gjeti veten në ankande në Nju Jork dhe pyeste veten se si mund të bëhej fotografe modelesh.
Përgjigja erdhi kur takoi fotografin legjendar Arthur Elgort.
"Ai nuk mendonte se do të isha një asistente e mirë, por më tha se nëse do të transferohesha në Paris, do të më punësonte si asistenten e tij të dytë." Përfundimisht, ajo u bë asistentja e tij e tretë. "Unë isha në thelb shoferja e tij dhe i sillja çokollata."
Hanson u zhvendos në Paris në vitet 1980, një kohë kur atmosfera ishte plot liri, energji dhe kreativitet. Ajo filloi duke fotografuar shoqen e saj të dhomës, ish-modelen dhe redaktoren Lisa Love, dhe grupin e tyre.
Ajo filloi të kërkonte revista dhe fitoi përvojë duke ndihmuar me xhirimet e reklamave për dyqanet lokale. Në të njëjtën kohë, ajo fotografonte shoqet e saj në kohën e saj të lirë: duke u veshur, duke bërë grim, duke ecur nëpër rrugë. Këto momente të vogla personale shënuan syrin e saj të veçantë.
Vitet 1990 ishin një kohë rritjeje ekonomike dhe prosperiteti, dhe libri i Hanson pasqyron këtë realitet. Editorialet e modës së vjetër tregojnë Turlington duke u hedhur në një pishinë në Firence dhe Tina Choë të mbuluar me bizhuteri Chanel.
"Në atë kohë, kishe një javë të tërë për të shkuar diku dhe për të bërë një xhirim", thotë fotografi për prodhimet madhështore.
Kontributi i saj në formësimin e estetikës së viteve '90
Në atë kohë, fotografet femra ishin të pakta dhe të rralla, dhe Hanson spikaste për mënyrën më të drejtpërdrejtë dhe të thjeshtë se si i afrohej modeleve të saj. Ajo ishte më e interesuar për njerëzit sesa për rrobat.
Supermodelet e epokës nuk ishin thjesht modele, ato ishin shoqe. Moss ishte pak e çuditshme por e lezetshme, Turlington me buzëqeshjen e saj të mrekullueshme, Schiffer me saktësinë e saj gjermane.

Por më e rëndësishmja, thotë ajo, është marrëdhënia e saj me gratë para kamerës. Lidhjet që fotografja krijoi u japin imazheve të saj të viteve 1990 një ndjesi të ngrohtë dhe të relaksuar mes gjithë asaj shkëlqimi. Një qasje pothuajse në stilin dokumentar që është bërë tipari i saj dallues./Versus.al
