MAGAZINË /

Njeriu që nuk resht së ëndërruari, ikona e modës Giorgio Armani feston 90 vjetorin

Ikona e modës italiane por jo vetëm, Giorgio Armani mbush sot 90 vjeç dhe vizioni i tij nuk pushon së ofruari ide. 

Shkruar nga B.SH

Njeriu që nuk resht së ëndërruari, ikona e modës

Të ëndërrosh është ende "një domosdoshmëri". 

Ikona e modës italiane por jo vetëm, Giorgio Armani mbush sot 90 vjeç dhe vizioni i tij nuk pushon së ofruari ide. 

I lindur në Piacenza më 11 korrik 1934, moda e tij ka qenë gjithmonë bashkëkohore, e aftë të ripërtërihet pa e shtrembëruar thelbin e saj.

Një modë “rezistente”, asnjëherë e ekzagjeruar, e butë  por edhe shprehje e një personaliteti të sigurt dhe me vullnet të fortë.

Cila është ideja e Giorgio Armani për elegancën?

Armani është një koncept elegance që vjen nga inteligjenca.

 Stili “armanian” vjen nga ajo mënyrë e thjeshtë por dinjitoze e veshjes që kishte nëna e tij.

Dhe kjo nuk do të përfundojë kurrë.

Kush është Giorgio Armani

I lindur dhe i rritur në Piacenza, Giorgio Armani është president dhe CEO i Armani Group, një kompani lider në sektorin e modës dhe luksit, ndër të paktat me një pronar të vetëm të përfshirë drejtpërdrejt në të gjitha zgjedhjet strategjike, stili dhe dizajni.

Në vitin 1957, pasi braktisi studimet për mjekësi, u transferua në Milano, ku punoi për Rinascente.

Më pas, ai bashkëpunoi me Nino Cerrutin dhe si stilist i pavarur me kompani të ndryshme, duke grumbulluar një përvojë të pasur dhe një vizion të artikuluar të stilit.

Në vitin 1975, me sugjerimin e partnerit të tij Sergio Galeotti, ai vendosi të krijojë markën e tij: më 24 korrik Giorgio Armani SpA lindi me një linjë të veshjeve të gatshme për burra dhe gra.

Ndikimi kulturor dhe sociologjik i modës së tij

Giorgio Armani ndjeu ndryshimin në nevojat e shoqërisë: shfaqja e figurës së një gruaje androgjene dhe me vullnet të fortë dhe e një burri më pak të ngurtë, duke u ofruar klientëve të tij veshje të sofistikuara dhe të përjetshme.

Suksesi ishte i menjëhershëm.

Në vitin 1980 ai krijoi kostumet për filmin "American Gigolo" .

Suksesi i filmit shënoi ngritjen e stilit Armani në imagjinatën kolektive.

Më 5 prill 1982, stilisti u shfaq në kopertinën e Time.

Angazhimi social, humanitar dhe mjedisor

Për më tepër, Giorgio Armani ka qenë gjithmonë i përfshirë në aktivitete humanitare mes shoqatave të tjera si Unicef.

Në shkurt 2020, në dritën e përhapjes së rasteve të Covid 19 në Itali, ai ishte i pari që vendosi të shfaqte koleksionin e grave të vjeshtës dimër 2020-2021 me dyer të mbyllura , për të mos rrezikuar shëndetin e punonjësve dhe të ftuarve të tij. 

Në mars, të gjitha fabrikat që më parë qepnin kostume Armani u shndërruan në prodhimin e kostume mjekësore njëpërdorimshme.

Përballë urgjencës shëndetësore, Armani Group ka bërë donacione për spitalet italiane dhe për mbrojtjen civile.

Në shkurt të vitit 2022, gjatë Javës së Modës në Milano, stilisti vendosi të shfaqë koleksionet e tij për femra dhe meshkuj pa muzikë , si shenjë respekti ndaj njerëzve të përfshirë në konfliktin ukrainas.

Për më tepër Giorgio Armani gjithmonë i ka kushtuar vëmendje të madhe çështjeve mjedisore .

Një jetë e jashtëzakonshme

Filozofia e modës e Giorgio Armani, vizioni i tij për stilin si stil jetese , së bashku me aftësinë e tij sipërmarrëse, janë baza e suksesit të Armani Group.

Për merita kulturore dhe profesionale, stilisti ka marrë çmime të shumta, duke përfshirë Légion d' Honneur, titullin Oficeri i Madh i Urdhrit të Meritës së Republikës, atë të Knight Grand Cross dhe disa gradë.

Titulli i fundit, i pestë akademik, Honoris causa në Menaxhimin e Biznesit Global nga Universiteti Katolik i Piacenzës , vendlindja e tij.

Poll