Mun të duket e pabesushme, por ështëe vërtetë! Bota është në krizë për... fistikë. Një kilogram fistikë turk tani kushton nga 25 deri në 30 euro, një rritje prej 20% krahasuar me vitin e kaluar. Fistikët amerikanë kanë pësuar të njëjtën rritje çmimi dhe tani kushtojnë nga 16 deri në 22 euro. Për krahasim, lajthitë kushtojnë vetëm 8 euro për kilogram.
Fistikët tashmë ishin bërë të pakta për shkak të korrjes së dobët të vitit të kaluar në Shtetet e Bashkuara, eksportuesi më i madh në botë. Të korrat ishin më të vogla se normalja, por me cilësi më të mirë. Sipas Këshillit Administrativ të Fistikës, oferta në Kaliforni ra 20% vitin e kaluar.
Prodhuesit iranianë eksportuan 40% më shumë fëstëkë në Emiratet e Bashkuara Arabe vitin e kaluar sesa në 12 muajt e mëparshëm, njoftoi zyra doganore e Iranit. Dhe kërkesa vazhdon të rritet, pasi fabrikat e çokollatave vazhdojnë t'i blejnë ato me shumicë.
Trendi TikTok
Mania e çokollatës në Dubai filloi në vitin 2021 me Sarah Hamouda, një sipërmarrëse britaniko-egjiptiane që jeton në Dubai. Gjatë shtatzënisë, ajo dëshironte shumë çokollatë, por nuk mundi të gjente "barin perfekt" për të. Ajo vendosi të bënte vetë çokollata dhe kështu lindi e famshmja “çokollata e Dubait”: një bar i mbushur me krem fëstëku, çokollatë të bardhë dhe atë që në kuzhinën turke quhet künefe ose flokë engjëlli; fije të holla krokante brumi, të përdorura edhe në bakllava.
Bari u bë një zhurmë globale falë adhuruesve të çokollatës në TikTok. Prodhuesit e mëdhenj të çokollatës si Läderach dhe Lindt krijuan shpejt produktet e tyre të çokollatës me fëstëk pas suksesit në Dubai, por tani po luftojnë për të përmbushur kërkesën ndërkombëtare. Charles Jandreau, pronar i disa markave britanike të çokollatës luksoze, tha për Financial Times se kërkesa për shufrat çokollatës e befasoi industrinë. “Më duket sikur doli nga askundi,” tha ai. “Në një kohë shumë të shkurtër, ne i pamë të shfaqeshin në të gjitha dyqanet lokale.”
Çokollata janë aq të njohura sa që shumë shitës shesin pothuajse menjëherë nga e gjithë stoku i tyre. Disa dyqane nuk ju lejojnë më të blini disa bare në të njëjtën kohë. Ky popullaritet në rritje tani fajësohet edhe për mungesën globale të fëstëkut.








