MAGAZINË /

“Çokollata e Dubait” çon botën në krizë

Popullariteti i paprecedentë i çokollatës së Dubait ka shkaktuar një mungesë globale të fistikëve, pjesa më e madhe e të cilave rritet në Shtetet e Bashkuara dhe Iran.

Shkruar nga Versus

“Çokollata e Dubait” çon botën në krizë

Mun të duket e pabesushme, por ështëe vërtetë! Bota është në krizë për... fistikë. Një kilogram fistikë turk tani kushton nga 25 deri në 30 euro, një rritje prej 20% krahasuar me vitin e kaluar. Fistikët amerikanë kanë pësuar të njëjtën rritje çmimi dhe tani kushtojnë nga 16 deri në 22 euro. Për krahasim, lajthitë kushtojnë vetëm 8 euro për kilogram.

“Çokollata e Dubait” çon botën në krizë
Fistikët tashmë ishin bërë të pakta për shkak të korrjes së dobët të vitit të kaluar në Shtetet e Bashkuara, eksportuesi më i madh në botë. Të korrat ishin më të vogla se normalja, por me cilësi më të mirë. Sipas Këshillit Administrativ të Fistikës, oferta në Kaliforni ra 20% vitin e kaluar.
Prodhuesit iranianë eksportuan 40% më shumë fëstëkë në Emiratet e Bashkuara Arabe vitin e kaluar sesa në 12 muajt e mëparshëm, njoftoi zyra doganore e Iranit. Dhe kërkesa vazhdon të rritet, pasi fabrikat e çokollatave vazhdojnë t'i blejnë ato me shumicë.

“Çokollata e Dubait” çon botën në krizë

Trendi TikTok
Mania e çokollatës në Dubai filloi në vitin 2021 me Sarah Hamouda, një sipërmarrëse britaniko-egjiptiane që jeton në Dubai. Gjatë shtatzënisë, ajo dëshironte shumë çokollatë, por nuk mundi të gjente "barin perfekt" për të. Ajo vendosi të bënte vetë çokollata dhe kështu lindi e famshmja “çokollata e Dubait”: një bar i mbushur me krem ​​fëstëku, çokollatë të bardhë dhe atë që në kuzhinën turke quhet künefe ose flokë engjëlli; fije të holla krokante brumi, të përdorura edhe në bakllava.
Bari u bë një zhurmë globale falë adhuruesve të çokollatës në TikTok. Prodhuesit e mëdhenj të çokollatës si Läderach dhe Lindt krijuan shpejt produktet e tyre të çokollatës me fëstëk pas suksesit në Dubai, por tani po luftojnë për të përmbushur kërkesën ndërkombëtare. Charles Jandreau, pronar i disa markave britanike të çokollatës luksoze, tha për Financial Times se kërkesa për shufrat çokollatës e befasoi industrinë. “Më duket sikur doli nga askundi,” tha ai. “Në një kohë shumë të shkurtër, ne i pamë të shfaqeshin në të gjitha dyqanet lokale.”
Çokollata janë aq të njohura sa që shumë shitës shesin pothuajse menjëherë nga e gjithë stoku i tyre. Disa dyqane nuk ju lejojnë më të blini disa bare në të njëjtën kohë. Ky popullaritet në rritje tani fajësohet edhe për mungesën globale të fëstëkut.

Poll
Më poshtë do të gjeni dhe kandidatët e Partisë Socialiste dhe Partisë Demokratike për të gjitha qarqet: