Për të sjellë refugjatët në Shqipëri, Italia do të marrë një anije me qira. Në këtë mënyrë duket se po përjashtohet përdorimi i anijeve ushtarake.
Siç raporton Corriere, mund të kushtojë “maksimumi” deri në 13.5 milionë euro qiraja e një anije për 90 ditë, me ekuipazhin e saj, “për të garantuar lëvizjen e emigrantëve të shpëtuar në Detin Mesdhe” drejt portit të Shëngjinit, në Shqipëri.
Ky çmim ka dalë nga studimi paraprak i tregut i bërë nga Ministria e Brendshme për zbatimin e protokollit midis Romës dhe Tiranës, me një kontratë “tre mujore” në thelb, nga 15 shtatori deri më 15 dhjetor 2024.
Një kërkesë, "jo detyruese dhe thjesht tregues", mund të jenë specifikimet teknike për shërbimin, ku "pika e grumbullimit të emigrantëve" identifikohet "rreth 15/20 milje detare në jug-jug/perëndim të ishullit të Lampedusa" . Flitet për një transport prej “rreth 300 njësi” (200 emigrantë dhe 100 operatorë), dhe “tre deri në katër udhëtime në muaj (ardhje vajtje-ardhje)”.
Protokolli u firmos nga kryeministrja Giorgia Meloni, e cila do të jetë në Shqipëri të mërkurën e ardhshme, dhe nga kryeministri shqiptar Edi Rama më 6 nëntor të kaluar dhe u miratua përfundimisht nga Senati italian, pas po-së së Dhomës, më 15 shkurt të vitit të kaluar.
Marrëveshja parashikon ndërtimin e dy strukturave me shpenzimet tona: njëra për procedurat e zbarkimit dhe identifikimit në portin e Shëngjinit, tjetra në një sipërfaqe prej 77 mijë metrash katrorë në Gjadër, ku emigrantët do të jenë në “gjendje. të paraburgimit’ në formularin CPR, në pritje të miratimit të kërkesës për azil ose urdhrit të dëbimit.
Masat e nevojshme për të siguruar qëndrueshmërinë e emigrantëve brenda zonave janë përgjegjësi e autoriteteve italiane, duke parandaluar daljen e tyre si gjatë procedurave administrative ashtu edhe në përfundim të tyre. Renditja bëhet në ujërat ndërkombëtare në lidhje me shpëtimin nga mjetet italiane të urgjencës (dhe jo OJQ-të).







