
Tani, ChatGPT, i cili bazohet në inteligjencën artificiale, është integruar në shumicën e makinave, si një asistent zanor që ka një emër të ndryshëm nga modeli në model (për shembull, në VW e quajnë IDA). Ndryshimet që sjell inteligjenca artificiale në makinë janë të shpejta.
Dhe ndoshta ato nuk futen më në një faqe, por në një libër të tërë. Në zhvillimet më të fundit, VW sjell Cerence Chat Pro, biseduesin e IA-së bazuar në ChatGPT dhe tashmë të instaluar në disa modele të Grupit VW. Do të jetë në gjendje të mbështesë biseda me shumë hapa. Në përgjithësi, shoferi mund të bëjë biseda të shkurtra me asistentin e tij dixhital, të kërkojë informacion dhe ta bëjë jetën e tij pas timonit më të lehtë.
Për sa i përket sigurisë, tani ka shumë aplikime që janë të lidhura pazgjidhshmërisht me ndihmën e shoferit. Nissan ka filluar testimin e gjeneratës së ardhshme të sistemit të saj të avancuar të ndihmës ProPILOT . Një flotë prototipesh plotësisht elektrike Nissan Ariya kanë demonstruar aftësinë e tyre për të lundruar në mënyrë të sigurt dhe të sigurt në rrjetin rrugor të kërkuar të Tokios qendrore.
Kjo u bë e mundur nga softueri Wayve AI Driver me teknologjinë Ground Truth Perception të Nissan, e cila shfrytëzon teknologjinë LiDAR të gjeneratës së ardhshme, duke e çuar teknologjinë ProPILOT një hap më tej, duke vendosur një standard të ri në teknologjitë e asistencës për shoferët.
Teknologjia e përparuar është IA e mishëruar, e cila e kupton plotësisht mjedisin përreth saj dhe parashikon si lëvizjet e shoferëve të tjerë ashtu edhe se si veprimet e veta do të ndikojnë në situatën në rrugë.
Hyundai po lançon sistemin e saj të ri të infotainment-it që do të përfshijë sistemin e inteligjencës artificiale Gleo, i cili lejon kontrollin inteligjent të automjeteve bazuar në njohjen e zërit.
GAC Aion, marka e re nga Kina , ka zbuluar një automjet të ri elektrik me një sistem drejtimi autonom të Nivelit 4 në Auto Shanghai. Ai po ndërtohet në partneritet me DiDi Autonomous Driving, me automjetin që është planifikuar të prodhohet dhe dorëzohet deri në fund të vitit 2025.
Automjeti ndan të njëjtën platformë si GAC Aion V, një SUV elektrik popullor në Kinë që do të lançohet në shumicën e tregjeve në të ardhmen e afërt. Konkretisht, karroceria bazohet në versionin "T-Rex" të Aion V dhe përdor teknologjinë më të fundit të drejtimit autonom DiDi. Kjo përfshin një sërë prej 10 njësive LiDAR.
Katër prej tyre kanë aftësi zbulimi të objekteve me rreze të gjatë deri në 200 metra largësi, ndërsa gjashtë LiDAR të pikës së verbër i japin automjetit mbulim zbulimi 360 gradë deri në 10 centimetra në distancë të afërt.
Inteligjenca artificiale po vjen për të ndryshuar gjithçka në botën e industrisë automobilistike. Ashtu si VW, i cili është gati të investojë kapital të konsiderueshëm në përdorimin e inteligjencës artificiale. Në veçanti, marka gjermane synon të shfrytëzojë botën e Inteligjencës Artificiale në të gjitha funksionet e saj. Kjo pret të arrijë rritje të efikasitetit dhe kursime të kostove për grupin VW deri në 4 miliardë euro deri në vitin 2035.
Për këtë qëllim, Grupi VW po kërkon gjithashtu partneritete me njerëz në teknologji dhe industri për të forcuar aftësitë e tij në Inteligjencën Artificiale.
Volvo Cars po e çon përdorimin e saj një hap më tej. Po përdor botë virtuale përmes Inteligjencës Artificiale (IA) për të përmirësuar zhvillimin e softuerit të saj të sigurisë së makinave, siç janë sistemet e asistencës së shoferit (ADAS).
Siç tha një drejtues: “Tani jemi në gjendje të kombinojmë të dhënat e incidenteve të drejtimit të mbledhura nga sensorë të përparuar në makinat tona, siç janë frenimi emergjent dhe të dhënat e drejtimit, me ose pa ndërhyrjen e njeriut. Kjo na lejon t’i testojmë, rikombinojmë dhe eksplorojmë ato në mënyra të reja për të kuptuar më mirë se si mund të ishte shmangur një incident.”/Versus.al

