Kina po dështon të frenojë rivalitetin e saj me Perëndimin dhe Shtetet e Bashkuara. Tarifat e përkohshme të Bashkimit Evropian për automjetet elektrike nga Republika Popullore e shpallur të mërkurën janë një pengesë për marrëdhëniet e Pekinit me bllokun. Megjithatë, presidenti Xi Jinping do të testojë aftësinë e rajonit për të formuar një politikë koherente ndaj ekonomisë së dytë më të madhe në botë.
Ndjenjat dukeshin se po përmirësoheshin në prill kur kancelari gjerman Olaf Scholz çoi një delegacion në Kinë, duke përfshirë udhëheqës biznesi nga Volkswagen, duke hapur dhe rrugwn për BMW. Një muaj më vonë, Xi ishte komod me Emmanuel Macron të Francës në malet e Pirenejve, përpara se të vizitonte Serbinë dhe Hungarinë në turneun e tij në tre vende.
Dy ndalesat e fundit të Xi-t, ndonëse kanë marrë më pak vëmendje, tani duken mendjemprehta pas lëvizjes së fundit të Brukselit. Gjatë vizitës së liderit kinez në Beograd, të dy vendet njoftuan një marrëveshje të tregtisë së lirë. Ndërkohë, Hungaria është shfaqur si një partner i rëndësishëm tregtar dhe investimesh për Kinën. 96 miliardë dollarë po planifikon Kina të investojë në një bazë prodhimi në Szeged, e cila duhet të ndihmojë prodhuesin e automjeteve të shmangë tarifën shtesë të propozuar prej 17%. në krahasim me atë ekzistuese prej 10% të BE-së. Qeveria e kryeministrit Viktor Orbán kritikoi "ndëshkimin brutal evropian" ndaj prodhuesve kinezë të EV menjëherë pas njoftimit.
Mbajtja e Budapestit 'afër' do të jetë e dobishme për Xi, pasi Hungaria do të marrë presidencën e rradhës të BE në korrik. Kjo është pothuajse në të njëjtën kohë kur tarifat e fundit janë vendosur të fillojnë, megjithëse një vendim përfundimtar për tarifat përfundimtare mund të mos vijë deri në nëntor. Kjo jep hapësirë për zyrtarët kinezë që të negociojnë kushte më të mira tregtare dhe të përpiqen të fitojnë atë që munden nga ndarjet ekzistuese midis vendeve anëtare. Por ka shumë në tavolinë: importet e BE-së nga Kina janë më shumë se dyfishuar që nga viti 2013, duke arritur në 514 miliardë euro vitin e kaluar.
Zgjedhjet që bën Brukseli në muajt e ardhshëm do të përcaktojnë shpejtësinë e tranzicionit energjetik të Evropës në një kohë shqetësimi në rritje për ndryshimin e klimës. Pekini thotë se shpreson që BE-ja të rishqyrtojë tarifat dhe të ndalojë së shkuari më tej në "drejtimin e gabuar", sipas agjencisë zyrtare shtetërore të lajmeve Xinhua. Ndërkohë, politika e Kinës përça dhe tregto do të vazhdojë.
Komisioni Evropian do të zbatojë përkohësisht tarifa shtesë për automjetet elektrike të prodhuara në Kinë dhe të eksportuara në bllok, sipas një njoftimi për shtyp më 12 qershor. Tarifat variojnë nga 17.4% për BYD në 38.1% për SAIC të mbështetur nga shteti. Tarifat e përkohshme mund të zbatohen nga korriku, megjithëse një vendim përfundimtar do të merret më vonë gjatë vitit.