MAGAZINË /

Në SHBA shpërthen polemika, shkak... logoja e re të një restoranti ikonik

Restoranti legjendar “Cracker Barrel” nxit zemërim në Amerikë pas ndryshimit të logos. Logoja dhe ambientet e rishikuara janë pjesë e një plani transformimi vlerësuar në 700 milionë dollarë, për të sjellë një “modern farmhouse” estetikë dhe për t’u afruar më shumë me audiencën e re.

Shkruar nga Versus

Në SHBA shpërthen polemika, shkak... logoja e re të një

Një nga zinxhirët më nostalgjikë të restoranteve tradicionale amerikane, Cracker Barrel, po sfidohet nga një rifreskim imazhi që ka ndezur polemika të ashpra: ndryshimi i logos ikonë ka shkaktuar një stuhi reagimesh, ulje në bursë dhe akuzash për përthithje të kulturës “woke”.

Çfarë ndryshon?
Logoja e re ka hequr figurën ikonike të “Xhaxha Herschel” (një burrë i mbështetur mbi një fuçi), që ishte pjesë e identitetit të kompanisë që nga viti 1977. Në vend të saj qëndron një formë e thjeshtuar, një heksagoni në ngjyrë të verdhë e me emrin “Cracker Barrel”. 
Logoja dhe ambientet e rishikuara janë pjesë e një plani transformimi vlerësuar në 700 milionë dollarë, për të sjellë një “modern farmhouse” estetikë dhe për t’u afruar më shumë me audiencën e re.

Reagime dhe pasoja financiare
Mediat konservatore dhe figura publike si Donald Trump Jr. e kritikuan ashpër në rrjetet sociale, duke e cilësuar logon e re si “sterile”, e pa-shpirti dhe si simbol i kulturës “woke”.
Nënshkrime politike si Byron Donalds (kandidat republikan nga Florida) u shprehën: “Askush nuk kërkoi këtë rebranding woke… Le të bëjmë Cracker Barrel të madh përsëri.”
Një ish-punonjëse e kompanisë e quajti strategjinë një “vetëvrasje të brendit”, ndërsa reagime satirike dhe ironike u manifestuan nga figura si gazetari i MSNBC-së Jonathan Capehart, që e cilësoi shqetësimin "një dramë  pa shkak".
Në SHBA shpërthen polemika, shkak... logoja e re të një
Biznesi në krizë?
Vlera e aksioneve të Cracker Barrel u ra deri në 15%, duke humbur afërsisht 94 milionë dollarë në bursë. Akti u mbyll me një rënie prej 7-13%, në mes të një reaksioni emocionues nga investitorët dhe konsumatorët.=
Megjithatë, kompania ruan qëndrueshmëri operacionale: CEO Julie Felss Masino theksoi në deklarata publike se vlerat e markës nuk janë prekur dhe se “Uncle Herschel mbetet në zemër të restoranteve dhe menuse”.

Një ndryshim i thellë në rrjedhën kulturore

Ky përplasje për logon e Cracker Barrel nuk është thjesht një çështje dizajni; për shumë amerikanë, ajo përfaqëson një luftë simbolike midis traditës dhe rinovimit modern. Plani në vazhdim: kompania dëshiron të ruajë identitetin nostalgjik, ndërsa të sjellë freski që tërheq brezin e ri. / Versus

Poll